czwartek, 29 października 2015

GUILTY

Czy pieniądze są w stanie zatuszować wszystkie grzechy świata? Czy rzeczywiście razem raźniej? Czy wina zniknie wraz ze zniknięciem dowodów?

 

Jiyeon

"Czy jesteś w stanie dostrzec w moich oczach obłęd, który w sobie skrywam?" 




Joonyoung

"Zauważysz jak szybko w moich oczach zapłonie ogień?"



Hwasa

"Wystarczy, że raz spojrzysz mi w oczy, byś mógł dla mnie zabić."



Jessica

"Mam twarz anioła, ale w moich oczach mieszka sam diabeł."



Mingyu

"Gdy będę milczał, moje oczy opowiedzą Ci całą historię."



Bloody

"Czego oczy nie widzą, temu sercu nie żal."



Chanmi

"W moich oczach nie dostrzeżesz już niczego." 





 Witam serdecznie. Przed wami malutka zapowiedź tego, co szykuję dla was już na niedzielę. Postanowiłam odejść od "Dark Star", już od początku wiedziałam, że coś nie wypali i moje przypuszczenia się potwierdziły. 
Mogę jednak was zapewnić, iż "Guilty" wynagrodzi wam brak rozpoczętego opowiadania. 
Nie przedłużając - zapraszam was w niedzielę!

 
 


4 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością.Wolę jednak Twoje opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że będzie się działo. Lubię takie klimaty. Czekam na niedzielę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. MINGYU *.* Awww, kochany dzieciak <3 Chanmi <3 I JJY :D Obsada świetna :D Wybacz za długą nieobecność, ale już wracam, więc będę czytać :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń