poniedziałek, 5 października 2015

Ważna informacja!

Cześć, witam serdecznie. Czy ktoś tu jeszcze zagląda? 

Jak możecie zauważyć, ostatni post opublikowałam 30 sierpnia. Od tamtego momentu ciągle napotykałam przeszkody, a to czasu nie było, a to wena zawodziła. 

Mam wyrzuty sumienia, że nie powiadomiłam was o tym wcześniej, jednakże musicie mi wybaczyć, ponieważ po prostu sądziłam, że zebranie się do kupy zajmie mi mniej czasu. 
Ze względu na to, iż wciąż walczę z moją kapryśną weną twórczą, ze szkołą oraz z wiecznym zmęczeniem, spowodowanym braniem silnym leków, postanowiłam, iż zawieszam bloga.
Nie będzie to trwało długo, już 1 listopada powrócę z czymś nowym

W czasie mojej nieobecności postaram się pokonać wszystkie przeszkody, a także popracować nad czymś więcej, niż tylko rozpoczętym "Dark Star". 

A tak w ogóle to zapraszam do pozostawienia chociażby kropki w komentarzu, bym dowiedziała się, kto cierpliwie na mnie czeka. ;)

4 komentarze:

  1. Ja będę czekać i fighting!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu może się zdarzyć taki kryzys. Ja na pewno będę czekać. Powodzenia i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam kropkę.
    A tak na serio to życzę poradzenia sobie z problemami i weny.

    OdpowiedzUsuń